Wednesday, October 04, 2006
JE T'AIME TANT
Oggi, io parlo molti lingue. Questo il mio una post in italiano!


(Questo è in francese e inglese.)


Je T'aime Tant
By: Julie Delpy

Tu me suis tu me souris dans la nuit tu me seduis
You follow me, you follow me in the night you seduce me

Je sais que tu sais que je ne sais plus qui je suis
I know that you know that I no longer know who I am

Je t'aime tant je t'aime tant pourtant
I love you so, I love you so, however

Comme le temps qui passe et ment j'attends
Like time that passes and I wait

Toujours perdante tu me tourmentes
Always the loser, you torment me

Et tes desirs me prirent pour me detruire
And your desires take a hold of me to destroy me

Je prends un certain plaisir a souffrir
I take a certain pleasure in suffering

A me punir a me repentir
At punishing myself, at my repentance

Toujours soumise tu me meprises tu me rejettes tu me maltraites
Always subjected, you take a hold of me, you reject me

Douleur et desir sont synonymes de mon plaisir
You treat me badly, pain and pleasure are synonym of my pleasure

Je m'abandonne aux hommes sans souci ni tourment
I abandon myself to men without worry or torment

Je me suis perdue sans retenue pour un jeune homme
I lost myself with abandon to a young man

Un peu hors de la norme
A little outside of the the norm

Tu me cherches tu me guettes tu me tiens et je me sens bien
You look for me, you watch me, you hold me and I feel good

Tu me prends si lentement je desapprends
You take me oh so slowly, I lose myself

Puis tu me rends mon tourment
And you bring me back

Je serai ce qui te plait la lumiere sur ta peau
I will be whatever pleases you, the light on your skin

Celle qui t'attend a la porte
The one who waits at your door

Et celle qui peu importe je serai ce que tu veux
The one who.....whatever, I will be what you want

La sueur sur ton front la brise dans tes cheveux
The sweat on your brow, the breeze in your hair

Ou celle qui te brisera le cou
Or the one that breaks your neck

Je te souris je te nuis je t'aime, je t'aime
I smiled at you, I love you so, I love you so

Je te detruis je te tiens et tu viens
I destroy you, I hold you and you come

Tout est bien qui finit bien
All is well that ends well

Tu sais que je sais que tu ne sais plus qui tu es
You know that I know that you don't know who you are

Depuis que tu t'adonnes a nos petits jeux hors de la norme
Since you gave yourself to our little show out of the norm

Je te plais tu me plais
You please me, I please you

Nous sommes les amants du tourment
We are the lovers of torment

La nuit nous tuons l'ennui l'amour toujours nous suit
At night we kill boredom, love always follows us

L'amour toujours nous fuit l'amour toujours nous detruit
Love always escapes us, love always destroys us

Comme la pluie et l'oubli comme des cris dans la nuit
Like the rain and forgetting, like the cries in the night

Je t'aime tant je t'aime tant pourtant.
I love you so, I love you so, anyway


Questa musica è da il film Before Sunset. Questa è musica molto bella! Julie Delpy canta benissima! Guarda Before Sunrise e Before Sunset. Io dico tu, è il film molto bene e bellisimo!


PS:
Io ha preso questo da la tua blog di Viviane_Fontoura. Grazie Viviane.


Mi scusi per letra 'weird'. Questo website è gnocco di patata! Haha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The Stranger

Kram has moved!
Graffiti


Trails

Detours
Ady
Ais
Alexis
Angela
Bea
CA
Chally
Cheenee
Cheska
Chevs
Cid
Dereck
Ella
Ginj
Inna
Jan
Joy
Joyce
Justin
Kenneth
Kram
Krayola
Melissa
Michelle
Migs
MM
Nikko
Patrick
Rana
Reena
Rey
RJ
Smither
Zyon

Sponsor


Google Search


Credits
Brushes
Image Host
Photo